17 timmars arbete

Har lyckats jobba 17 timmar sammanlagt både igår och idag!
Känns riktigt bra och fan så man har kämpat.
Idag vart det inte lika länge eftersom min mormor är här.
Vill hinna vara med henne också ;)
Men jag lyckades flörta till mig att hon skulle sova ytterligare
en natt till eftersom hon ska köra mig till min arbetsintervju imorgon
och sen kanske jag ska jobba lite till på gymmet.

Tänkte visa er lite bilder på gymmet...
det är verkligen NICE där!!
Och skit snyggt eftersom vi kan städa haha.
Nej men det har varit grymt skitigt och vi har fanimej KÄMPAAAAAT!



Om ni kollar på bild 1 och 3 tror jag det är...
Där ser ni silvriga ventilationer i taket...
Det går genom hela gymmet och där uppe var vi
och moppade bort allt damm - det var runda 1
och sen gick vi ytterligare en runda och torkade av dom också med trasa...
Ja hörrni det var jobbigt det
och sen har vi torkat alla maskiner så det inte finns nått damm på dom kvar...
Vet inte varför jag skriver detta för ni fattar nog ändå inte hur jobbigt det var heheh ;)








Lite lunch måste man få i sig också ;)







Sen han vi springa lite också...
Måste ju hålla träningen på TOPP hahaha!






Så här såg vi ut efter att ha jobbat i 11 timmar ;)
Helt slut kan jag lova haha!





Nej hörrni...
Dags att börja med middagen
Eller iaf börja rensa kycklingen!


Ceeeeee yaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0