första skoldagen avklarad!

Jaha äntligen hemma igen då.
Ensam men njuter av det...
Ska inte hämta lillskrutten först runt 16
Så jag passar på och softar här hemma!

Fan - jag har kommit in i en period i livet där jag inte riktigt vet vad jag vill
Jag vill inte jobba med barn men samtidigt så är det oerhört intressant och läsa om det
Men det är verkligen inte mitt mål här i livet!


( min dröm är att ha ett jobb att gå till där man får fixa sig fin
och vara social och träffa en massa nya människor )


Har även sökt lite jobb inom äldrevården igen
för det är faktiskt rätt så mysigt att arbeta inom det!

Och nyss så fick jag ett telesamtal som jag inte vill berätta om ännu
Är helt exstas här hemma men vill inte ha för höga förhoppningar!
Huuuaaaaaaa det här är läskigt men kul...

Om man ändå kunde vinna pengar på LOTTO
Men jag har hört att man måste tydligen spela för att kunna vinna =/
hahahahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0