må gott - dag!

Nu är dagen kommen ;)
Ska snart skriva ner min fina planering under denna dag ;)


Igår efter skolan så hämtade jag novalie
sen vart det fort hem och hämra skötväskan och sen vidare till fiskis
för Novalie skulle sova hemma hos sin farmor.
Lämnade henne där, vidare hem och började med middagen!
Efter middagen så DECKADE jag!
Vaknade inte fört vid 21 tiden!!!
Började sortera och planera mina stuier så jag hade lite koll.
Och somnade jag igen haha...

Nu är jag uppe med tuppen fast vi inte ha nå barn hemma :P
Jag och veronika har nämligen en lite Må Bra-dag idag ;)

♦Så snart beger vi oss mot gymmet och tränar

♦Sen blir det lite shopping på Träningsspecialtisten

♦Kl 11:15 har vi fått tid för en Classisk massage i Hammarby Sjöstad

♦Efter det åker vi till Sickla och lunchar och shoppar lite mer...


Så kortfattat blir det..
*Träning
*Shopping
*Massage
*Lunch
*Shopping

I Love It ♥


Jag hoppas ni hänger med på min "ironiska" nivå... HA HA

Denna dag känns som en rätt OK dag
RIGHT haha ;)
Den låter helt underbar enligt mig ...

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och
sen kolla att jag verkligen fått med mig allt
som ska med!



Undra vad man tittar på haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0