när mamma är här vankas det shopping!

Dålig uppdatering I KNOW!
Men jag har roligare saker för mig
än att sitta här...
Just nu iaf hahah ;)

mamma kom imorse och ska sova över till imorgon.
Vi har hunnit med en halv dag i forum med en massa shopping
och snart ska vi dra till IKEA.
Har precis färgat håret på henne så vi väntar på att vi kan tvätta
ur det och börja röra oss....
Jag vill ha en ny matta därifrån
eftersom kära Novalie och hennes faster Malin
spillt kaffe på våran vita och det går inte bort!
Så därför vill jag ha en ny ;)

Tänkte rabbla upp lite nytt som fick följa med hem från forum idag!

IPHONE skal/skydd - lila
IPHONE plast grej till framsidan
Jeans till Patrik
T-shirt till Patrik
Leksaks häst till Novalie
Ansiktsprodukter till mig
Armband och ring till mig
Blender till oss
Fotsalt


Tror det var det....

Nej nu måste vi skölja ur håret på "morans" innan allt ramlar av haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0