nytt år - nya tag

Man bara känner kraften inom sig om att ta nya tag
Det kanske låter lite konstigt men jag känner verkligen det!
Modet att säga ifrån och styrkan att ta avstånd från all dålig energi.
Emma Pelosio är på TOPP!

Hoppas ni alla hade entrevlig nyårsafton
för det hade vi.
God middag med bästa sällskapet - ja det kunde inte ha blivit bättre!

Vi var hemma strax innan 01:30
Och vi alla somnade nästan direkt.
Novalie hade sovit innan hemma hos Veronika
Men vaknade när vi klädde på henne för att bege oss hemmåt
men hon somnade också fort när vi väl kom hem!


Det nya året börjar jag med en ny frilla.
Har inte riktigt bestämt mig ännu vad jag ska göra
men det återstår att se!

Inom några timmar så vet vi hur det blev ;)
Kort, långt, rakat, tuppkam well well we will see :P haha

Det vart inte så mycket fotografering igår,
hade inte tid med sånt eftersom vi hade så trevligt ;)
Men nått kort på dom finaste fick vi iaf =)






Så fina dom där tjejerna  ♥

Nej nu ska jag slänga i mig kaffet och klä på mig
sen drar jag till verra berra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0