ord som peppar en...

Loggade precis in på bloggen för o kika lite
Får ju inte så mycket kommentarer som det är läsare
Men vissa kommentarer värmer mer än 10 olika "vanliga"
kommentarer om ni fattar vad jag menar!

Detta fick jag:

Jenni, mamma till Nova och gravid v. 35 om jag är dålig:
Jag håller med ang. träningen. Vill man så kan man. Och det går alltid att hitta tid till att träna, det handlar bara om vad man prioriterar :) Du är duktig tycker jag! Jag hatar folk som bara säger att dom ska göra något (t.ex börja träna) men bara skjuter upp det hela tiden. Du tar tag i saken och sånt gillar jag, för med en sån inställning kommer man långt som fan! :)







Det där får man energi och kämpa anda av...
Tack igen jenni!
Jätte bra skrivet ;)

Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma till Nova och gravid v. 35

Vad bra att du blev glad, för jag menar det jag säger. Jag tycker du är skitduktig, och det är så skönt att se att det finns någon som har lite jävlar anamma i sig ;) Du kan (och kommer) gå hur långt som helst, det är jag övertygad om!



Kram

2011-01-19 @ 20:03:26
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: Emelie - Graviditet nummer 1 <3

Jag önskar Jag var mer så som du. Att Jag skulle orka kämpa för det Jag vill. Men min vilja är nog inte så stark. Men önskar Jag var på gymmet eller åtminstone och simma som Jag tycker är kul tre - fyra gånger i veckan. Så det känns skönt att läsa din blogg och se hur andra orkar och att man kanske orkar själv också. Jag har fått för mig att det är farligt att simma för mycket när man är gravid. (Men det är nog mest bara dumma bortförklaringar.) Så var stolt över dig själv att du orkar, det ger även mig energin att försöka ta tag i allt med att simma. Jag måste bara hitta pengar till det. :)

2011-01-20 @ 04:46:02
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0