Vår jackor!

Vår jackor kanske är något man skulle införskaffa sig snart!
Visserligen har jag nån enstaka så jag skulle klara mig
men idag när vi var i Forum (alltså jag, Veronika, Emilia o Novalie)
Så hittade vi en jätte fin jacka på Lindex (SÅKLART)
Bästa affären ever :P

Men så här såg den ut och den fanns i beige och mörkblå!



När vi satt på bussen så gick det en tjej utanför med en grymt snygg jacka,
dyr men fanimig snygga alltså!
Det är en fjällräven som ser ut så här!


Liiiite dyrare än jackorna på Lindex
Men smaken är som baken - DELAD
Och jag skulle kunna tänka mig alla 3 ;)



Dagen har än så länge vart kanon mysig/bra!
Veronika, jag, Emilia och Novalie gick ut vid 9 imorse
och började promenera, nästan vid Björknäs så hoppade vi på bussen till Forum!
Allt var stäng när vi kom och flickorna fick springa av sig en massa innan det vart en sallads lunch
och lite shopping!
Jag var rätt så duktig och höll mig från att shoppa,
Eller Novalie fick 3 par trosor eftersom vi börjat TOALETT träna henne,
så ett par fina trosor på skadar inte då blöjan är väck!

Sen åkte vi iaf hem åt varsitt håll och gick hem och vilade.
Vaknade för en liten stund sedan och ska snart dra till Gymmet med Veronika!
Sitter här med min kaffe och är taggad som FAN!!!




Kommentarer
Postat av: Jonna

Den mörkblåa jackan vart ju jätte snygg ju! :) Tack för att du kom med lite förslag :)

2011-01-31 @ 05:09:29
Postat av: Emma

Ja den blå var faktiskt riktigt fin - och kanske även smidigare för just mig eftersom jag har barn - ljust och barn har aldrig liksom gått ihop hehe ;)

2011-01-31 @ 07:12:13
URL: http://emmapelosio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0