Ännu ett nytt schema ;)

God morgon hörrni,
lite segt med uppdatering här,
men jag har fan inte tid haha!

Har fått ett nytt schema för andra gången nu
och det slutade med att jag komma jobba mesta dels som driftledarnas tider
alltså måndag-fredag 8-14
och så är jag ledig på helgerna!
Vilket är riktigt skönt...
för då har jag helgerna med familjen och även eftermiddagarna =)

Sen har jag någon enstaka helg och kvällar
så det blir super =)!


Natten till igår så vaknade Novalie 04:15 och grät
jag kände på henne och hon var ritkigt varm.
Enligt temp så hade hon 38 graders feber och sen hade hon lite högre på eftermiddagen,
så igår fick Patrik vabba eftersom jag hade utbildning på jobbet hela dagen
och idag ska Novalies gudmor (Veronika) passa henne medans jag kör
och imorgon ska bästaste grannen Celina passa henne när jag kör!
Känns bra och ha vänner som ställer upp när det behövs ♥

Ja hörrni - hur går det med det där körkortet då tro???
Förra gången så körde jag på motorvägen och även över järnvägskorsningar!
idag skulle jag läsa på cirkulationsplatser (rondeller)...
Så det blir väl lite blandat idag då ;)
Folk jag pratat med säger att man kommit långt när man kör motorväg,
men vad vet jag?! hehe

Men som ni kanske förstår så satsar jag STENHÅRT på körkortet nu!

Nej nu ska jag dricka mitt kaffe och läsa lite bloggar ;)


The Black & White Crew ♥



HA HA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0