Det känns som igår...

Idag är det exakt 1 år sedan som jag och min bror
från pappas sida fick det jobbiga beskedet
att våran pappa hade gått bort ♥
Saknaden är stor vare sig jag talar om det eller inte!
Är rätt så dålig på att visa känslor,
men inners inne gör det sååå ont!







Det är ju inget jag vill prata om direkt,
Skriva känns mycket bättre
och sen vilka det är som läser
det bryr jag mig egentligen inte om!
Bara jag får ut det på nått sätt...




Denna dag har jag verkligen bitit ihop.
Försökt vara "vanlig" och kört på bara!
Först jobb mellan 8-12
sen övningskörning mellan 12:20-13:40
Sen hem en snabbis och fylla i en massa uppgifter på ams hemsida
vidare till förskolan och hämta Novalie
för och sedan skynda till ams i Forum och skriva in mig!

PUST säger jag bara!
I'm not a fucking super woman...



Nu har vi äntligen kommit hem och jag bara känner mig helt sluuuut.
Aja... med oss fick vi iaf ett varsit par skor, alltså jag och Novalie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0