Nationaldagen...

Hemma efter ett härligt arbetspass idag.
Visste att det var nationaldagen men hade glömt
att det var anhörigsfika också på jobbet,
så det var en del att göra,
men nu e jag hemma igen med min älskade dotter!

Hon har haft en kanon bra dag med sin gammel mormor idag
medans jag och Patrik jobbat!
Vart ute och lekt en massa...

Nu kollar hon på film och jag väntar på att kaffet ska bli klart!
Min stora älskling ringde precis och frågade om han och svärfar
skulle köpa med sig mat ifrån DärMedPasta - JA TACK!
Har ingen lust alls idag att laga mat, så det blir kanoners...


Har fått mitt sista betyg nu i den sista kursen som var Psykosocialt arbete,
så här skrev min lärare till mig!

Jag blir glad över ditt engagemang i den sista kursen,
det verkar vara ditt starka område!
Din aktivitet och ditt deltagande under lektioner och studiebesök,
tillsammans med Kirreseminariet och dina skrifliga inlämningar,
visar på att du besitter djupa kunskaper kring det psykosociala området.

Tack också för ditt frivilliga engagemang att ge oss förmånen
att lyssna på en professionell och kunnig föreläsare.
Det var mycket intressant att få ta del av Patriks tankar.

 Ditt slutbetyg i kursen Psykosocialt arbete är: MVG – härligt kämpatJ!


Jag tackar och bockar för mig och är riktigt nöjd med mina betyg
i Barn och fritids programmet.
Alla MVG förutom 2 ämnen där jag fick VG! =)
Så nu är man utbildad UNDERSKÖTERSKA och BARNSKÖTARE!



Det här ska jag som sagt fira på fredag med en FET KRYSSNING!

Kommentarer
Postat av: Johanna

BRA kämpat Emma och grattis till ditt slutbetyg!! :) Vill bara återigen tala om för dig att du ger sån inspiration och motivation.

Man kan om man bara vill. Du är beviset för det.

Kram

2011-06-06 @ 16:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0