Nya ciggaretter!

Jag antar/hoppas att jag inte har många minderåriga läsare!
För nu kommer jag göra reklam för cigg...
Det är INTE bra och röka MEN MEN!!!

Jag är som sagt rökare (tyvärr)
och när jag köper cigg så köper jag
alltid 1 pkt vanliga cigg och 1 pkt mentol cigg
Tycker om att blanda mellan dom!

Så när vi var på kryssningen så slängde jag
fram det på bandet när jag skulle betala,
och då säger hon som sitter i kassan:
Hon -Har du testat våra nya cigg?
Jag -Eh va neej?!
Hon -Vänta lite...

Så springer hon iväg och hämtar nå Prince paket
och så börjar hon förklara!

Så i dom här nya ciggen (i filtret) finns det en liten kula!
Så först när man tänder ciggen så är det en vanlig cigg,
men om man trycker sönder kulan i filtret innan eller under tiden så blir det en mentol cigg!
HA HA häftigt va?
Så det vart ju en limpa sådana till mig,
Cigg ala Emma liksom ;)






Dom heter PRINCE K


Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Jag röker ju menthol så kanske är det här något att testa :)

2011-06-15 @ 22:14:27
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Jenni

Jäääävlar vad coolt! Det måste jag testa =D Jag gillar också att blanda. Faaaan vad grymt!

2011-06-15 @ 23:22:02
URL: http://jennisfamilj.se/
Postat av: Johanna

Det finns såna i Camel också :p En kille i pressbyrån berättade det för mamma och hon var ju naturligtvis tvungen att testa. haha.

2011-06-16 @ 12:33:39
URL: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0