Ont i huvudet!

Wooooow...
vet ni vad?!
Idag när jag övningskörde så gjorde vi det i STAN
i Södermalm, och jävlar va mycket det är att tänka på.
Så redan under tiden som jag körde började huvudvärken komma!
Jag var ju så pass stressad och mkt att hålla koll på
så hjärnan gick säkert på högvarv haha...

Och jag som tyckte det var läskigt med motorväg,
pffftt det e INGENTING jämfört med att köra i stan!

Så på tisdag nästa vecka så fortsätter vi inne i stan !!!
HJÄLP!


Jag och Novalie körde på andra dagen med lååååång vila.
Somnade runt 12:30 och klev upp nu vid 15:50!
Vi tycker om o vila!!! haha...

Imorgon är det förskolan som gäller för Novalie
och jobb för mig mellan 8-14!
Sen kommer min älskade mamma och lillebror
hem till oss och ska sova här över helgen ♥


Ne nu måste jag fortsätta med middagen
som består av Italiensk kycklingpasta ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Klart du kan få träffa henne. :D

Vill ju träffa mer av din prinsessa också. :)

2011-06-16 @ 17:23:24
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0