Öroninflammation, Storhandlat, Shoppat

Oj oj vilken eftermiddag kväll...
Novalie har klagat över ont i vänster öra!
Ringde Vårdupplysningen och dom sa att vi skulle avvakta och istället
ge nässpray och alvedon...

Har idag även hunnit göra 2 veckors matsedeln!

Så när Patrik kom hem åt vi middag,
gick sedan ner till apoteket, sen Lindex ;)
och sen storhandlade vi !

Skönt när det är klart!

Novalie fick 2 nya plagg idag!





Fint =)

Och imorgon ska jag köpa mig ännu en väska,
har tänkt på den länge,
har en exakt likadan fast min är svart och jag vill ha den bruna ;)
Den finns tyvärr inte med på Lindex hemsida så den får ni se imorgon!


Nej nu måste jag plugga teori!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0