Smink = Svårt

Jag är en sån person som inte fattar mycket av smink,
jag kör liksom det vanliga!
Mascara och Rouge och ibland läppglans eller läppsyl!

I vissa PARTY(fall) så använder jag mig även av lite ögonskugga...

Men iaf, det jag tänkte visa er är det som jag använder
och jag har ÄNTLIGEN hittat det som passar just MIG!
Så hedanefter så vet jag ju alltid vad jag ska köpa
eftersom jag är så nöjd med det!


Först och främst använder jag ju som sagt I.d ' s produkter
så som rouge och även en liten burk som man kan täcka finnar med m.m.

995:- för en box med några olika produkter,
men just rougen kostar ca 335:-


Sedan har jag precis börjat använda en
helt ny mascara som jag är hur nöjd som helst med!
Det är Loreal's Collagen mascara

ca: 130-140:-
Den är bara så grym!
Collagenet gör ju så att man
får längre ögonfransar ;)


Och sen så testade jag ett läppglans
som Evelina hade med sig på kryssningen
och jag fastnade direkt för den!
Jag älskade stickningarna och att det
sved lite om läpparna + att min överläpp
tydligen vart lite större enligt dom andra ;)
Så jag beställde 2st rakt av ;)


35:-
Och den beställer man från bloggaren Tyras webbshop !


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag beställde den från H&M hon har en liknande som är blå, röd och vit med :)

2011-06-15 @ 08:45:53
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0