Teori Teori Teori...

OK!

Jag har sagt det förr och säger det igen,
NU är det dags att slå upp boken och börja plugga!

För efter dagens övningskörningen så sa min lärare till mig...
- jag har tänkt lite Emma, och eftersom det går så bra
och fort framåt för dig,
så funderar jag på om vi ska boka in teoriprovet åt dig om ca 1 månad!

VAAAAAAA... fattar ni 1 jävla MÅNAD!!!
Jag är rädd hahahha!

Så nu är det dags att börja plugga
och sen ska jag även försöka planera in 3 körlektioner i veckan
(om det går enligt mitt jobbschema) så att allt går fortare ;)

Huuuaaaa va läskigt men KUL!


Nästa skojiga sak som jag bestämt mig för idag
är att den 10e juni då jag har skolavslutning så hade
jag tänkt dra in till stan med några och festa loss och fira lite!

Men planerna är ändrade och jag drar på en 24 timmars kryssning istället.
Det är ca 99% säkert att det blir av!
FY FAN VA KUUUUUUUL
det är jag fanimej VÄRD! ♥

Kommentarer
Postat av: tulle

ett tips till teoriprovet.. tänk logiskt.. svaren e självklara o de e inte så svårt som många tror o gå inte tillbaka till nån fråga de e oftast då man blir osäker, o de blir fel.. ja hade själv skit svårt o plugga till de men ta de bara lugnt o läs igenom frågorna ordentligt:) en fråga ja fick va " vilket är larm nr vi använder i sverige?" hahaah de värsta som kan hända e ju att du får göra om de o de e väl inte hela världen även fast de e underbart o klara de på 1a försöket :P puss på du

2011-06-01 @ 23:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0