Världens roligaste helg!

Snart är helgen slut och alla rutiner sätter igång igen,
det är både skönt men trist!

Har inte bloggat nått eftersom jag åkte på kryssning i
fredags och kom hem igår på eftermiddagen,
va lite trött när jag väl kom hem hehe!..

Har inte så mycket att skriva,
men kan säga att kryssningen vart riktigt lyckad
och vi alla hade det riktigt skoj!

Tänkte bjuda på en massa bilder nu!

I torsdags kväll (på jobbet) Helt slut efter 4 dagars arbete i rad!


I fredags morse då jag och Novalie var på väg till förskolan!









Vi stannade och myste lite med katten ;)


Sen var det skolavslutning som gällde ;)
Diplom och en GOD smörgåstårta fick man ;)





Sen åkte jag raka vägen hem (oki, smet förbi lindex en snabbis)
men sen raka vägen hem,
packade klart allt och gick hem till Veronika!
Hon var snäll och klippte mig (bara topparna)
och sen började vi njuta av dagen ;)
Solade, drack lite vin, vilade en stund och sen åkte vi!



Nu va det dags att bege sig mot terminalen ;)



Väl på båten så vart det lite bilder tagna ;)
först satt vi ute på däck och njöt sen vart det middag coh sen FEST!










Det var även 2 svensexor ombord... Då kan ni tänka er att vi hade nått kul och titta på hehe!
Här kommer bilder från den ena som skulle gifta sig, han var rätt kul ibörjan men sen vart han bara äckligt full! stackaren haha











Den andra svensexan var mer "skaplig" och där var även Veronikas mans storebror med, så det var kul och träffa någon man kände ;)






Jag och Verra redo för kvällen FEST ;)








När jag väl kom till hytten för och sova så
var solen på väg och gå upp, det var riktigt fint irl ;)




Ja hörrni, så har min helg sett ut!
Idag är det jobb som gäller 14:30-21

Hoppas ni får en trevlig söndag ;)









Kommentarer
Postat av: Dina

Men vad hon har blivit stor! Hon är så söt! :-)

Och grattis till ditt diplom.

Kram

2011-06-12 @ 10:59:23
URL: http://www.dinasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0