dagen i allmänhet

Skola idag då efter 3 arbetsdagar
och imorgon ska jag jobba igen...
KUL KUL =D

Men som sagt idag är det skola
och lite redovisning!

Efter skolan (om vi slutar tidigt)
så tänkte jag dra till Forum och se
om jag hittar någon ny partyoutfit
inför min födelsedag!
Eftersom då vaknas det ju party ;)
lltid kul med lite nytt...
Och partygarderoben förnyas nästan aldrig ;)
Så håll tummarna att jag hittar något!

Efter det så ska jag hämta prinsessan och
sen blir det dom vanliga rutinerna...
Middag mysa och sova ;)

Vad har ni andra för er idag då? =)



 

;)

Kommentarer
Postat av: Sassa

Ja sa ju att linnet skulle va fint me rött under=)

2011-03-03 @ 10:35:38
URL: http://sassagino.wordpress.com
Postat av: Anonym

Det där är ett kort på mig för ca två år sen haha

2011-03-03 @ 14:03:25
Postat av: Jennyn

alltså.. det där va väl ett tant linne.. mohahahaha

2011-03-03 @ 15:32:17
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0