hektisk dag på jobbet + fredagsmys

Woooow
idag var det full fart på jobbet!
Vilket jag gillar för då vet man att man lever ;)
Och även överlevde gjorde jag också ;)
Jobbade ett 7-14 pass idag.

Efter jobbet hämtade jag den finaste ♥
Sen bar det av mot centrum för att
inhandla lite fredagsmys =)
Är verkligen helt slut i kropp och själ idag
så det ska bli riktigt mysigt
med fredagsmys med familjen...

Imorgon är jag bjuden på lite födelsedags party
som ska äga rum på "Skafferiet"
Så vi får se hur jag mår imorgon om det blir av eller inte!
Men det vore skoj iaf =D

I centrum så svängde vi även förbi klädaffären ;)
Och jag hittade mig en liten Partyblåsa och örhängen!
Så jag slog till och köpte det ;)

Här e den "lilla" festblåsan ;)
Enkel men ändå fin!


Upptill på klänningen så är det som lite spets!
Ser ni?? =)


Och sen vart de dessa örhängen!
Lite party och bling bling över det hela liksom hehe



Nu har jag laxen i ugnen
och ska koka lite ris snart och
göra lite sås till det!
Sen blir det middag när älsklingen kommer hem!


Vad händer hos er alla andra denna fredag då? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0