hemmapyssel

Inge jobb imorgon =(
Måste vara hemma med Novalie som
fått världens dunder förkylning !
Hoppas det går över snart...

Nog snackat om sjukstugan här hemma!!!

Idag har vi haft lite hemma pyssel,
imorse gjorde jag iordning hemmagjord
trolldeg och hela familjen pysslade med det.
Sen när vi var klara åkte det in i ugnen i ca 1 timme
så det vart hårda och vi kunde måla dom sen...



Nu har vi iaf målat klart
och det var faktiskt riktigt skoj.
Jag är ingen pysselmänniska
men det här var faktiskt ganska roligt ;)


Min fina förkylda dotter ;)


Patrik lussebulle


Min nyckelpiga



Novalies sten



Min kanelbulle



Mitt hjärta ♥



Patriks semla



Pluttisen igen ;)



Ursäkta det röriga underlägget
men ni kanske kan skilja på vårat pyssel
bland det röriga underlägget ändå haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint :)

men din bulle såg ut som bajs :) inte nått gott..

vad hadde ni för fecept???

skulle oxå vilja göra så med mina marn :)

2011-03-08 @ 20:42:27
Postat av: Charlotte Fahlén

oj glömde och skriva in att det var jag :/ hoppsan ;-)

2011-03-08 @ 20:43:32
URL: http://onlyfahlen.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Kanlebullen blev ju asbra !!!

2011-03-08 @ 21:19:06
URL: http://saratilling.se/
Postat av: Astrid

Tack Emma Nu vet jag vad som ligger på dags ordningen på fritids glada Laxen ;)

2011-03-09 @ 11:37:30
URL: http://www.ouidnovis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0