mycket man vill här i livet...

När jag sitter så här
hemma själv då flyger tankarna
runt i huvudet på mig en massa.

Ochmina tankar för tillfället
är KÖRKORT - UTOMLANDSRESA - NOVALIE RUM!

Det är saker osm jag tänker
satsa på nu till våren/sommaren!

Jag säger inte att jag ska ta körkortet
för då känner jag bara en sån stor press på mig själv!
Men jag VILL ha det...
Men tyvärr så kommer det inte bara sådär,
utan man måste kämpa för att få det!
Men det är nått jag ska satsa på
och det är SNART!

Utomlandsresan hoppas jag blir av till hösten
fick ju tillbaka på skatten detta år
och det räcker gott o väl till en resa med familjen ♥

Novalies rum ska göras om
eftersom det läckte in vatten
genom taket och tapeten vart förstörd.
Det blir nog ett MÅLAT rum istället för tapeter...
Orkar inte med att hon river av en
massa tapet på väggen hela tiden ;)


Ne nu ska jag göra en HEMLIS!
Hörs en hihihi!

Kommentarer
Postat av: JENNYN

Men körkort ska vi ju fixa efter skolan.. direkt till flen liksom..

2011-03-30 @ 17:05:56
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se
Postat av: tulle

ja kan övningsköra me dig :P tut,tut! hehe

2011-03-31 @ 16:33:05
Postat av: Emma

Fan Tulle! Det skulle ju va skit kul haha!!!

2011-03-31 @ 18:33:09
Postat av: tulle

ta en intensiv kurs o kör mkt privat så grejjar du kortet lite billigare iaf :)

2011-04-01 @ 14:46:29
Postat av: Novalies mamma

Jooo jag har kört privat sen jag va 16... men nu ska jag bara hålla mig till körskolan, för det har hänt lite grejer med dom jag kört med haha... Men det ordnar sig alltid... Funtar iaf på att köra upp i Farsta... så jag måste kolla in det stället lite innan ;)

2011-04-01 @ 15:20:18
URL: http://emmapelosio.blogg.se/
Postat av: tulle

ah okej men då har du ju grunderna i dig :) aha aa de finns väl inte så många alternativ till uppkörningar de e väl typ bara farsta o nånstans norr om stan man kan göra de? äh ja vet inte :P kör man upp här så hamnar man oftast mot haninge hållet om man inte har otur o får åka nynäsvägen in till stan.. va livrädd att ja skulle få åka till stan men ja blev över lycklig när vi rullade mot brandbergen istället :D lycka till :)

2011-04-01 @ 23:14:59
Postat av: Anonym

Ja det är Farsta o Solna vad jag vet ;) men det återstå och se vart det blir! Känns som en evighet bort och så har jag en hel del innan jag har uppkörningen ;) men det ska nog gå bra ;)

2011-04-02 @ 07:18:29
Postat av: tulle

sååå långt bort e de ju inte :P

2011-04-02 @ 23:38:54
Postat av: Novalies mamma

Det beror ju på hur duktig och snabb jag är ;) hehe!

2011-04-03 @ 07:50:13
URL: http://emmapelosio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0