njuter av solen!

Halv 9 imorse begav vi oss ut och promenerade
och lekte i en lekpark här i Orminge!
Sen vart det en sväng förbi Patriks farmor & farfar på en kaffe.











Det gick inte så bra för Novalie och gunga hehe
det var alldeles för mycket snö!


Och sen hittade vi en liten lekstuga där Novalie ska flytta in i hehe!



Om en liten stund kommer min mamma & Co
förbi på en fika, sen ska dom vidare till Helsingfors ;)
Vill också följa med =(.....







Igår va vi på middag hos min morbror med familj!
Vart bjuden på LYX MIDDAG hehe!
Så gott och så mätt vart man!

Förrätten bl.a anklever ;)


Kokta musslor i tomatsås!


Deras nya hus har blivit såååå fint!
Vill också bo där ;) hehe




Sen kom varmrätten som bestod av 3 olika kötter!
Lamminnerfile, Rostbiff och kyckling!
Oj så gott det var!




Jaha om ett tag ska jag dra iväg till jobbet
Blir ett pass mellan 14:30-21:00
Sen ska jag SPRINGA hem till BB ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0