underbar födelsedag!

God morgon....
Sitter här med min morgon kaffe och
ska snart börja bege mig mot jobbet!
idag blir det ett pass mellan 7:30-13
Sen ska jag hämta Novalie
för hon har tandläkaren för första gången
och där ska vi vara 14:10
Och efter det tänkte jag åka till Sickla med min lilla prinsessa
och se om det finns något o shoppa!
Skor är något jag känner mig sugen på just nu ;)
Men måste rensa bland alla tusen par i garderoben cokså ;)


Min födelsedag firade jag med
Veronika, Karin och jenny L.
Den var helt underbar och grymt rolig.
Synd bara all 3pers fick hinder
på samma dag.
men det är inget man kan rå för...

Men vi käkade iaf middag hos mig och förade lite.
Sen vart det en snabbis förbi Nastrovje
för att sedan hoppa in i en taxi in till stan.
Skulle egentligen gått på Golden hits
men vi slutade på Göta Källare!
Vilket var skit kul, inte så mycket folk
men då finns det mer plats för oss som ville dansa haha...

Var hemma vid 3 tiden
och smällde då i mig Mc'Donalds och
sen somnade jag rätt så gott efter det!

Aaaa helt lyckat vart det iaf
och TACK till er tjejer som
förgyllde min födelsedag ♥
























MINA FINA TJEJER ♥


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas du hade kul :D Vad sent ni har första besöket hos tandläkaren vi har hunnit vara där 2 gr redan. 1 års besök och 3 års besök. Kram

2011-03-14 @ 14:48:01
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: ronja

snyggingar! så jävla surt att ja behövde jobba, hade mkt hellre hängt me er :( men pengar e man ju som sagt i stort behov av som fattig student...

Puss puss

2011-03-14 @ 22:26:00
URL: http://rompiss/finest

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0