woooow

Vilket väder det är ute.
vad glad man blir när solen skiner!

Huvudvärken sitter fortfarande kvar
och slår till då och då...
Jobbigt men kan nog inte göra
så mycket åt det!

Jobbar även idag och börjar inte först 14:30
Har inga planer fram till dess,
men något kommer jag nog på!

Sen imorgon så är det skola
och på fredag jobbar jag igen!
Så det är jobb, skola, jobb, skola osv =)
Men glad är jag för det!
För då slipper jag ligga hemma och lata mig...
Eller inte för att jag hade gjort det
hade säkert sprungit på gymmet då men men ;)

Nästa vecka har jag skola måndag, tisdag och torsdag
och sen tog jag lite jobb på onsdagen och fredagen
Så nästa vecka är fullspeckad den med!
Och sen så fyller jag år på lördagen nästa vecka
Och då ska jag bara umgås med mina fina tjejer
och njuta av kvällen som vi kommer tillbringa tillsammans.
Ska bli så kul =D

 

Hörs kanske senare!
Har fan inge vettigt att skriva om
HA HA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0