Ååååhhh åka pendeltåg...

Nej inte riktigt...
Min "lilla" hemlighet är
att jag ska börja övningsköra
med Orminge trafiskskola
Och jag har satt ett mål
när jag senast vill ha körkortet..

Mitt mål tänker jag inte skriva ut,
utan det håller jag för mig själv ;)

Jag har ju kört bil till o från sen jag var 16 år
så jag borde fixa det här nu!

Min tid kommer nu gå åt min absolut sista kurs
i skolan för sen är jag ju klar, och sen lägger jag resten av min tid
på jobbet och körkortet...

Självklart på min familj också
och mina närmaste vänner ♥...!

Nu ska jag ge allt.
och inget får komma ivägen!



Idag skulle egentligen vart min första körtid med trafikskolan
men eftersom deras bil hade gått i baklås och dom inte fick ut den
så fick vi boka om en ny tid och den är redan NUFREDAG kl 8:30!
Ska bli kul och se vad han säger om min körning haha!

Så det är vad bloggen kommer handla om en del nu
alltså hur det går med körningen ;)



Nu ska jag fortsätta kolla på GÖKBOET
och sedan blir det BB för min del...



GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kommer klara körkortet galant! Finns viljan så Nu ska jag ocksåsnart bänka mig framför tv:n och kolla B.B :)

Kram

2011-05-04 @ 21:39:06
Postat av: Jenni, vikt och bröllopsblogg

Jag är också likadan, men jag vet ju ändå ungefär vilka 20 pers är som läser. Men resten, som ALLTID läser men ALDRIG lämnat en kommentar, vilka i HELVETE ÄR DOM? xD



Snart börjar BB så nu måste jag sluta. Kram på duuuu! :D

2011-05-04 @ 21:50:57
URL: http://jennisfamilj.se/
Postat av: Therese mamma till Alicia 1,5 år

Åh vad kul och övningsköra! :)

Du kommer klara det..



Kram

2011-05-04 @ 22:03:45
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Jonna

Åhh nu måste jag ta arslet hur vagnen och också gå dit =)



Fy vad skönt med körkort, bara dra dit man vill..

2011-05-05 @ 08:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0