Alohaaaa ;)





Igår startade sista kursen och den är rätt så intressan.
Under lektionen fick jag ett sms från jobbet att det var lite halv "kris" där.
Och dom kollade om jag kunde jobba kväll...
På ett eller annat sätt lyckades jag få ihop allting igår
och drog 1 timme tidigare från skolan och åkte direkt till jobbet
och jobbade fram till 20:00
Så igår var man rätt så trött i huvudet efter en ny kurs med NY info
och ett kvällspass på jobbet,
men men jag gillar ju och hålla igång så inte mig emot ;)


.............................................................................................

Är så glatt nervös i hela kroppen just nu,
för om ca 2 timmar så ska jag göra det
och jag längtar och hoppas att jag får en
bra person till detta och att vi klickar med varandra!

Sjukt nervös men nu jävlar så satsar jag 1000%
och INGET ska få komma ivägen för mnig och detta nu!




Igår när jag kom hem så hade jag fått en AVI från posten...
Hade beställt lite roligheter för några dagar sedan!




2 parfymer i dofterna - Vanilj och Bubbelgum


2st Schampoo o dofterna - Cocos&Vanilj
Body butter - Cocos



Hittade en sida där jag beställde detta för 2 dagar sedan
- Både BILLIGT och SNABB LEVERANS =)



Nu ska jag börja klä på mig och sen äta lite frulle,
idag blir det havregrynsgröt så jag mättar min mage ordentligt ;)
Vill inte vara hungrig när jag ska göra "detta" idag !









Kommentarer
Postat av: Celina

Jag vill ha lösen! puss

2011-05-04 @ 20:30:10
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0