Älskade vänner ♥

Oj oj oj snart kommer älskade Sussie och Theo hem till mig,
vet inte när det var vi sågs senast.
kanske 1 år sen?! HJÄLP!

Men det är där det bevisar vilken fin vän hon är,
och även jag är eftersom vi båda finns kvar på varandras sida
fast vi inte setts eller hörts på länge
så är vi ändå på ruta ett och att det var som igår vi sågs!

Så kul att dom kommer hit ♥

Så nu ska jag börja klä på mig
och sminka mig,
för vi ska mötas i centrum
och jag ska passa på och
halv storhandla också ;)


!


Kommentarer
Postat av: Jenni, vikt och bröllopsblogg

Det är det man kallar en äkta vän :) Dom är ovärdeliga :)

2011-05-18 @ 09:24:32
URL: http://jennisfamilj.se/
Postat av: Johanna

Jag hade inte träffat min barndomsvän Veronica på tolv år, då hon flyttade. Hittade henne på facebook för ca 2 år sedan och när vi väl sågs visade det sig att hon både hade skaffat sambo och var gravid i 8:onde månaden :) När vi sågs för första gången efter hela tolv år ifrån varandra, utan att ha setts eller pratats vid, var det som om vi aldrig hade varit ifrån varandra. Vi kunde prata om allt och fåna oss och det var precis som förr. Det roliga med allt var att jag hade tappat bort hennes nummer och försökt få tag på henne och hon hade letat över allt på facebook efter mig men tillslut var det jag som skaffade mig facebook och fann henne där :)) Idag är hon en av mina finaste och omtänksammaste vänner! och vi pratas vid minst en gång i veckan.

2011-05-18 @ 16:07:36
Postat av: sussie och Theo

söta du<3 Så här har det ju alltid varit:) Det är de som är så jävla bra med oss:D Puussss på dig min fina vän:) Och tack för en jätte rolig dag! BÖR GÖRAS OM SNARAST:P

2011-05-18 @ 18:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0