En massa uppdatering!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
alla ni som läser ;)
Hoppas ni haft en bra helg...

Kommer NI ihåg att jag skulle köra för första gången i fredags???
Jag gjorde det och det gick riktigt bra - över förväntan!
Han (min lärare) sa att jag verkligen har grunderna,
men det är alla småmoment som jag måste komma ihåg INNAN jag drar iväg med bilen,
så som kolla alla speglar, o.sv.

Oj så vi skrattade när han bad mig dra i handbromsen...

Jag drog och då sa han:

 - Emma, jag måste bara fråga, men tror du att du är Arnold Schwartznegger eller?

jag - hahahha VA???

- Ja, OK om du kör en riktigt gammal VOLVO så kan du dra så där hårt i handbromsen,
men inte i en ny bil !


HA HA HA snacka om att ha humor,
då kan ni tänka er att jag verkligen trivs med honom ;)


Vi bestämde att jag skulle köpa 10 lektioner till att börja med
så det har jag gjort och så har jag bokat in dom 2 ggr/veckan.
Så nästa körning är IMORGON ;)




Efter körskolan så började jag nästan direkt jobba,
eller jag körde ett pass mellan 13-20.
Så en liten stund han jag hem och dricka kaffe ;)

Efter jobbet så pratade jag med mamma i tele och hon sa:

Mamma - ska jag komma och hämta er nu? vi lever bara en gång haha..

Jag - Jaaa men gör det då haha ;)

Så på fredagskvällen strax efter 22 hämatde hon upp oss här hemma
och vi var framme i Malmköping strax efter 23:30.

Lördagen bestod av bakluckeloppis i Malmköping, jag och mamma stod där mellan 8:30-13-30.
På fredagskvällen han jag slänga ner lite skit som vi kunde sälja, och jag fick en del sålt =)
Kul och göra sånt där lite då och då... det var faktiskt riktigt trevligt,
plus att vi hade jätte fint väder så både jag och mamma brände oss i ansiktet den dagen!

Lördagskvällen bestod av kubb coh trötthet ;)

Imorse åkte vi rätt så tidigt för vi ville fånga upp dagen här hemma,
så vi har hunnit gjort lite nytta idag också...

Strax ska vi börja bege oss ut en stund,
det är ju kanon fint väder!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0