En morgon med EXPLOSION

Denna morgon började ju bra ;)
Vaknade runt 06:30
och vart jätte sugen på kaffe!
Patrik satte på kaffe och sa att on/off knappen höll på
och ploppa ut när han satte igång kaffebryggaren...
Kaffebruggaren rinner på fint ändå,
men ÄNDÅ ska jag dit och pilla!
Så jag börjar pilla lite smått på on/off knappen för och se vad han menade
och POFF/SMACK sa det och det flög upp gnistror över spisen!
Vilket resulterade i att proppen gick så varken micron
eller kylskået fungerade.



Men nu är proppen bytt men ingen kaffebryggare som fungerar,
känns ju lite halvsurt eftersom jag ÄLSKAR kaffe!
Men det får bli snabbkaffe ett tag nu innan vi köper en ny,
om det inte finns en snäll själ som kan skäna en kaffebryggare åt oss ;)





Har precis kolla tider inför resan till skansen,
vi tar bussen som går 09:07 till slussen
och sen Djurgårdsfärjan som går 09:40 till Djurgården!

Åh det ska bli så mysigt!
Jag verkligen LÄNGTAR =)


Kommentarer
Postat av: jessika

Det va kanske det som är jordens undergång att inte kunna få nybryggt kaffe hahaha =0) han hade rätt i Usa jorden går under nu.....

2011-05-21 @ 08:27:51
URL: http://jeskar.blogg.se/
Postat av: Jenni, vikt och bröllopsblogg

Hoppas ni hade det kul på Skansen :)

2011-05-22 @ 07:31:54
URL: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0