Examination!

God morgon alla vänner!
Hoppas ni sovit gott...

Själv somnade jag som en stock igår efter BB...
Va rätt trött efter allt flygande och flängane igår!

Jag ska skriva ner till er så får ni se vart jag var igår!

Övningskörde

Sen åkte jag iväg med Therese, Fredrik och Elin till:
Coop i Gustavsberg
Europa möbler
Jysk
Rusta
Brisak


Sen hämtade jag Novalie och hem och gjorde middag

Sen åkte vi iväg med Jonna, Peter, Adrian o Albin till:
IKEA
Max hamburgerstället


Sen kom jag ju hem och fixade och satte ihop allt.

Inte konstigt att man var helt slut igår ;)


Men idag är det en ny dag
och allt är ordnat.
I eftermiddag efter middagen så blirdet att föra över
alla leksaker till de nya backarna i Novalies rum!


Snart ska vi börja bege oss mot förskolan och skolan,
jag har ju som sagt muntlig examination idag ;)

Wisch me LUCK!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hoppas att gick bra med det muntliga, du har ju alltid varit bra på att prata så jag antar att du klarade det kanon bra =)

2011-05-24 @ 16:52:12
URL: http://paulinesvensson.blogg.se/
Postat av: Jenni, vikt och bröllopsblogg

Hoppas det gick bra! :)

2011-05-25 @ 07:50:37
URL: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0