Fullt upp idag!

Snart ska jag bege mig mot förskolan
och lämna min finaste tjej ♥

Sen kl 9:00 har jag tid på MVC
för och se om jag e nöjd med mitt preventinmedel.

Sen kl 10:00 ska jag övningsköra,
idag är det backning och parkering som gäller ;)

Och kl 14:30 så börjar jag jobba
och slutar 21 ikväll!



Novalie börjar bli riktigt stor nu och förstår en hel del.
Tänkte skriva ner 2 saker här som hon sagt idag...

JAG - God morgon älskling, va duktig du är som sovit i din säng hela natten inatt!
NOVALIE - Mamma, vill inte du sova bredvid mig?!

Min lilla älskling...
Jag försökte förklara för henne att
mamma älskar att sova bredvid dig,
men Novalie börjar bli en stor tjej och kan sova i sin egen säng nu =)


Jag gick ut och rökte och kommer sedan in.

NOVALIE - Mamma! snart är jag en stor tjej och får också röka en cigg.

Visste inte riktigt vad jag skulle svara,
men fick ont i magen och inser nu att så här
kan man inte hålla på,
säga att det är farligt och dumt o röka
men ändå gå ut själv och göra det,
vad får Novalie för bild då liksom!
Ne usch, det var inte alls kul och höra det =(





Allt för min dotter ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0