Gillar nog tidiga mornar!

Idag hade jag fått sovmorgon om jag ville
men vaknade ändå 06:15!

Och nu sitter man här färdig påklädd och sminkad
med en god ksffe framför sig ;)

men iofs så gick jag o la mig
strax efter 20 igår så det kan väl vara därför ;)!

Nu ska jag bara vänta in tills klockan blir 10
då jag ska övningsköra...

Kanske försöka öppna teori böckerna idag då!
hehe det går segt med det men fort frammåt med körningen ;)


Tänkte lägga upp dagens outfit,
älskar den nya tröjan jag köpte förut ;)



Visst e den fin =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Har du testat att plugga teori med cdskiva? Alltså man svarar på frågor via datorn? Det är super bra! :D

2011-05-20 @ 10:28:49
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0