Home sweet home

Det brukar låta så
men jag känner mig rastlös :P

Men fick ett kvällsjobb idag
så jag ska försöka njuta lite innan jag börjar jobba!

Hörrni jag klarade mig imorse,
jag gick och gick och gick!
ÄNDA till Ektorp, det var svettigt men SKÖNT!
Bravo mig ;)


Pratade med mamma på hemvägen idag
och nu e det bestämt att vi åker till Malmköping bara
över dagen på lördag!

Så imorgon är ju Novalies förskola stängd,
då blir det Ormingekarnevalen på förmiddagen
sen kommer min mormor och passar Novalie
då jag och Patrik ska åka och kolla på Hammarby matchen.
Ska bli kul och stå i klacken och hejja på det bästa laget ;)!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska du på Ältafestivalen?? :)

2011-05-26 @ 12:33:38
Postat av: Emma

Nej det ska jag inte, e hos min mamma då

2011-05-26 @ 21:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0