Idag i skolan...

Idag var våran sista lektion med våran lärare,
vi sa "hej då" och gav henne en present.

Nästa vecka har vi ju lite föreläsningar men sen e det klart!
Och när vi har föreläsning nästa vecka så ska min morbror komma och prata =)
Kul Kul!!


men det jag ville komma till va att idag skulle vi skriva positiva saker om varandra.
Som vi sedan fick i ett kuvert och fick ta hem!
Så jag tänkte dela med mig av vad min klass tycker om mig,
jag vet inte vem som skrivit vad,
men några kunde jag lista ut!

Så här kommer det:

♣ Emma - tydlig med vad du tycker och sätter dina gränser bra

♣ Öppen - trevlig

♣ Emma är söt och kaxig =)

♣ Du är helt enkelt underbar

♣ Du är schöön helt enkelt =) rak, ärlig och rolig

♣ Positiv, känslig, kan se in i andras hjärtan

♣ Du är en energisk och ROLIG person att vara omkring + mycket smart =)

Nu har jag skrivit exakt så som det stod på lapparna, och jag gillar det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0