IKEAAAAAAAAAA

ÄNTLIGEN var det någon som ville till IKEA med mig
och det var mina kära vänner Jonna och Peter.
Så jag och Novalie åt middag lite snabbt sen kom
Jonna, Peter, Adrian och Albin och hämtade upp oss
sen drog vi moooooot IKEA!

Handlade lite NÖDVÄNDIGT
sen på hemvägen så stannade vi på MAX
och jag coh Novalie delade på en LYXmilkshake ;)

Sen hem och natta Novalie och
sen sätta igång och montera...
Det tog 2 timmar för mig och fixa detta
(några rökpauser på detta också hehe)

Nu är jag iaf helt klar
och det slutade med 2 röda och svullna tummar haha!
Men det var det värt för fy fan va nöjd jag vart =)





Det vart en ny lampa också till Novalies rum,
perfekt belysning så hon slipper sova med helt mörkt ;)



Nu sk ajag inta soffläge och glo på BB
och imorgon är det skola som gäller,
Muntlig examination av boken Kirre!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

En såndär söt lampa har freijsan också den ger ett sånt mysigt sken :) Vad fin förvaringsmöbeln var.

2011-05-24 @ 22:26:39
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0