I'm DONE!!!

Med skooooooooolaaaaaaaaaan ;)
Det vart inte riktigt enligt planerna idag
utan det vart bara en föreläsning med min
morbror och sen slutade vi pga olika själ ;)

Bjöd min kära morbror på lunch på Där med Pasta
sen gick vi upp till Ektorpshemmet där min morfar bor.
Gjorde honom sällskap ett tag och sen drog jag och hämtade Novalie!

Vidare ner till centrum för och handla dricka,
mötte upp Anette och drog till Lindex och shoppade lite.
Eller det var nog Anette som shoppade mest ;)
Jag köpte bara en mascara till mig själv
och en ny solhatt till Novalie !

Imorgon bitti är det övningskörning som gäller
sen ska jag bara vara hemma och steka på balkongen (om det är fint väder)
och på kvällen ska jag åka och storhnadla med min mormor ♥



Morfar och morbror P ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0