Jordens undergång!

Jaaa alla skriver ju om det
så då måste jag göra det också!

Jorden går tydligen inte under på 2012
utan redan imorgon alltså söndagen den 21 maj 2011.
Och vad tror vi om detta då?

Jag och Patrik var ju på en show med Magnus betner
där han återberättade alla datum och år då jorden skulle ha gått under.
Vilket INGET av de datumen hände det något,
så vad tror jag då på att jorden ska gå under imorgon?
Ja jag tror inte alls på det,
men självklart har man det i bakhuvudet såklart (konstig som man är) haha!

Men som sagt så har jag inte tid med att jordens undergång ska vara imorgon
för då ska jag till Skansen men min älskade familj
och sen vill jag gärna kunna få körkortet innan jag dör ;)

Såååå VAD TROR ni om jordens undergång imorgon?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0