Let me introduce you to my partypeople

... SNÖFLINGORNA!!!!

Ja... gick upp runt 06:20 med Novalie
och möts av snö, snö och åter mer snö
som faller från himlen...
INTE KUL... men jag e fan inte förvånad...



Igår fick jag höra en grej som jag ÄNNU inte vill gå ut med i bloggen
först det är 100% säkert.
Men det är en positiv grej och ni kommer få veta snarast ;)

Och imorgon ska jag ju göra en sak också,
som jag ännu inte heller gått ut med i bloggen!
Får se om ni får veta vad det är imorgon ;)



Idag är det skola som gäller för mig.
Sista kursen i hela utbildningen
och det är Psykosocialt arbete,
vilket kan vara riktigt intressant.
Så den börjar idag...

Och hörrni, håll tummarna att jag karade det sista skriftliga provet,
jag hade lite väl brottom därifrån och svarade inte riktigt allt jag visste.
Men HÅLL TUMMARNA att jag slipper göra om det ;)


I HELHET så verkar livet flyta med mig just nu
och GLAD är jag för det ! ♥


Hoppas ni får en bra snöig dag idag
för det ska jag försöka ha ;)




 GRATTIS MORBROR PATRIK PÅ DIN FÖDELSEDAG
ÄLSKAR DIG ♥



TUFFA POJKEN ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie - Gravid :)

Det är bara sanningen, jag tycker du tar så bra hand om Novalie, och hon ska vara glad att hon har så fina föräldrar som dig och din älskade.



Ne, har inte gjort det än men ska göra de snart :)

2011-05-03 @ 17:13:04
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0