Övningskört - CHECK!

Usch va jag har mått dåligt under hela helgen
efter mina små misstag från i fredags då jag övningskörde.
Och idag kom dagen då jag ville visa att inga misstag sker idag ;)

Vilket det inte gjorde,
allt "rullade på" bra!
Vi körde ut till Gustavsberg
bland massa hus och tränade på avsökning,
och mycket - kolla i backspegeln!
Det gick bra och det kändes bra!!!

Nästa körning är på ONSDAG!

Jag vill ha KÖRKORT NUUUUUUUUU.....


Ska strax bege mig mot gustavsberg igen
med Therese, Fredrik och lilla Elin!
Kul o göra nått idag istället för o bara sitta hemma.
Fast jag borde ju läsa på lite teori, aja det kommer det med ;)


HA HA bjuder på dessa idag ;)




Läskigt va? hahahaha

Kommentarer
Postat av: Sussie:)

Nu har jag skaffat mig en blogg:D

2011-05-23 @ 18:21:31
URL: http://sussiewallenius.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha härligt att du kan bjuda på dig själv och kan få andra till ett gott skratt! :))



ska bara ge dig ett gott råd ang plugget för körkortet.

försök plugga så att allting sitter kvar i ditt minne för det gjorde aldrig jag. Jag pluggade bara inför provet och nu 5 år senare vet jag fortfarande inte alla regler och vad alla skyltar betyder hahaha. Och i både Stockholm och här i Göteborg är ju trafiken så jäkla snabb så det gäller att tänka lika snabbt :)) kram

2011-05-24 @ 21:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0