Skolkat ;)

Halleluuuuuuuuujaaaa vilket UNDERBART väder...

Lämnade novalie på förskolan imorse
och själv åkte jag vidare till skolan!

Väl i skolan så hade vi en tjej som var blind
som skulle stå och berätta en massa!
URSÄKTA MIG men FUCK så tråkigt det var!

Så efter lunchen så bestämde sig jag och Celina för och skita i resten av dagen
och ta vara på den och göra nått VETTIGT ;)
Så det vart att hämta tjejerna från förskolan, sen ner till grillen och köpa mjukglass
och vidare mot Centralaparken för att leka och mysa!

Så det är vad vi har gjort idag ;)
Nu är vi hemma igen och både jag och Novalie är helt slut!

Imorgon är jag ÄNTLIGEN HELT ledig.
Ingen körskola, ingen skola och inge jobb!
Funtar fan på att ligga och sova HEEEEEEELA dagen ;)



Novalie imorse på väg till förskolan!



GlassTime



Lek i Centrala Parken

Kommentarer
Postat av: Pauline

Emma hon är så himla söt eran lilla tjej =)

2011-05-11 @ 20:39:11
URL: http://paulinesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0