Att promenera i stan...

Det är bland det bästa som finns,
mycket folk och mycket att titta på!

Så igår kväll drog jag, Veronika, Denise och Jonna in till söder.
Vi parkerade bilen vid Ersta sjukhus och började promenera.
Det vart SÖDER runt och det tog ca 1,5 timme.
Det var super mysigt.
Stannade till vid Bläcktornsparken och lekte lite haha, utan barn!
Vi åkte linbana, eller jag gjorde inte det med Verra och Denise gjorde det haha!
Sen när vi var vid vattnet vid Viking Line så kom jag på att vi skulle göra lite "planking"
HA HA jag och verra hittade ett staket som vi gjorde det på.
och jag ramlade, AJ FAN va ONT det gjorde...
Har riktigt ont idag =(...

Här bjuder jag på lite bilder ;)









Det läskigaste med det här var att jag höll på och ramla ut över den andra sidan,
och jag visste inte hur långt ner det var till marken så jag klamrade mig fast riktigt hårt
medans Denise och Jonna flög på mig och höll i mig!
HA HA sen när jag tittade ner där när jag hängde så var det bara ca 1,5 meter ner
så jag hade inte dött iaf haha.
Men dom lyckades dra upp mig...
Fattar ni vilken känsla det var, jag vart skiträdd haha!




Efter vå¨ran söder runda så drog vi till Nacka Mc'Donalds
och käkade lite och var hemma runt 22:30!


Idag blir det nog en Sickla runda med Jonna och Albin.
Och sen när jag har hämtat Novalie så åker vi ner till Jonna på middag
plus att Johanna ska fixa mina naglar idag.
Ska bli så kul =)




Vänner är den familj vi själv väljer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0