Emma, Har du slagit dig??

Jaha....
Ett underhar skett haha...

Jag är en person som ÄLSKAR att sova
och kan somna mitt på dagen och sova ett tag
för att sedan kunna lägga mig hyffsat i tid på kvällen och somna igen!

Efter allt som jag gjorde imorse så åt jag lunch och intog soffläge...
Sen var det dags att vila, MEN det gick inte.
Hur mycket jag än försökte så kunde jag inte somna!
Så nu har jag sminkat mig och tänkte dra ner till centrum.
Finns  inget att göra här hemma eftersom det redan är TIPP TOPP ;)
Så då får jag väl lov och shoppa istället HA HA:...

Ha en fortsatt bra dag,
för det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men va!! Du, inte sova? Hihi :-)

2011-11-28 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0