Imorgon är det dags...

För hemgång.
Och vi har haft det helt underbart här,
men som man brukar säga - "borta bra men hemma bäst".

Har en massa bilder på mobilen som jag tagit,
men det fungerade bara i måndags att lägga in bilder
sen ville inte datorn ta emot resten av bilderna :/
Så det får vänta tills jg kommer hem.

Vi har iaf vart på Zoo vilket Novalie upskattade riktigt mycket
och sen har det vart lite shopping!
Hittade en så gryyyyymt fin kofta som jag köpte,
Isabella köpte också en sån.
Den är grå där fram och sen grå spets på hela ryggen.
Är helt kär!!!

Och idag var jag, mamma, Novalie och Jukka inne i stan.
Så där köpte jag en grå kofta och ett Iphone skal till Patrik
i farsdagpresent (han fick det idag), en jätte fiiiiiiin klänning till Novalie och örhängen till mig.
Men som sagt, bilder på allt kommer sen =)


Nej nu ska jag spela Yatzy med min mupp kusin,
sen fortsätta läsa min underbara BRA bok som jag är helt inne i.
HITTA VILSE heter den ;)


Ciaooo Caioooooo

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

låter som ni haft det helt underbart! :)

2011-11-03 @ 23:19:25
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0