Köra biiiiiiiiiiil ;)

Ikväll får jag låna mormors bil och ska lämna tillbaka den imorgon kväll.
Det blir skoj eftersom jag är ledig imorgon så då kan man hitta på en massa saker
plus att jag ÄLSKAR ju som sagt att köra ;)


Idag var det jobb som vanligt ;)
Fick jobba över 30 minuter eftersom jag var inne i stan
på ett ärende med en boende!
Men det gjorde inget för då fick Novalie äta sin "mellis" i lugn och ro,
jag lyckas alltid komma just när dom satt sig för att äta "mellis"!

Om ett tag kommer som sagt min mormor hit,
ska passa på och bjuda henne på lite middag också.
Idag blir det Biffstroganoff med ris.
Sen ska jag skjutsa henne till hennes italienska kurs
och sen blir det hem och se på Kär och Galen och sen DHW =)

Imorgon när jag har bilen så ska jag åka till Värmdö.
Först hämtar jag upp Anette, länge sen hon och jag sågs =)
Sen åker vi först till Jysk i Värmdö och sen får vi se vad som händer!


Jaha då har man bloggat för idag då haha ;)
C Yaaaaaaaaaa....


Bjuder på en SOMMAR bild från Bulgarien 2010 =)

Kommentarer
Postat av: Anette

See ya tomorrow babe!! :D <3

2011-11-29 @ 17:18:16
URL: http://min.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0