Måndag morgon och rutinerna sätts igång!

Även fast man tröttnar på alla måsten och rutiner och planeringar så är det då jag egentligen mår som bäst.
Man är sysselsatt hela tiden och allt rullar på =)
Så idag är jag glad över att det är måndag!
Novalie ska till förskolan och jag ska jobba.

Vi börjar första veckan efter semestern med att jobba
mån
tisd
tors
fre
lör
sön


Det är bara Onsdag som jag är ledig och då är det Utvecklingssamtal
för Novalie på förskolan och sen efter det är det 3 års kontroll på BVC.
Så fullt upp helt enkelt ;)

Men någonstans här ska jag nog kunna planera in lite träffar med vissa personer ;)
Så oroa er inte höhö !




Idag hade tydligen Novalie fått för sig att sova extra länge.
Jag gick upp vid 06:30 tiden gjorde kaffe i lugn och ro m.m.
Vid 07:30 så var jag tvungen att väcka henne...
Typiskt att hon ska sova så länge när det är förksola m.m.
Det kan hon göra på helgerna istället hehe!

Aja nu äter hon frukost och sen ska vi börja gå mot förskolan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0