1a Oktober...

Oj Oj...
Nu är det inte långt kvar till JULAFTON ;)
hehe skämtosido!
Gud va tiden går fort,
alldeles för fort ibland...

Denna helg består av jobb.
Så jag ska snart börja bege mig mot jobbet!
Och imorgon är det samma sak ;)
Så denna helg spenderas mesta dels med mina oldies ;)

Nästa helg är jag ledig men då ska vi fira älskade Emilia som fyller 2 år!
Och sen firar även jag och Patrik 4 år tillsammans

Helgen efter det är det jobb helg igen
och även Ladies Night med en massa bästa tjejoooor
detta är då på fredagen och jag har tagit ledigt på lördagen ;)

Helgen efter det så är det Novalies tur och firas.
Min älskade lilla skitunge fyller 3 år!
Wooopaaaaaa STORA TJEJEN juuuu.

Och sen var oktober månad slut
och vi startar November månad med 1 veckas SEMESTER ;)
LÄNGTAAAAAAAR...!



ja hörrni,
vad jag ville ha sagt med all dess info
är nog att HELA OKTOBER månad kommer att vara fullspäckad...
Men det e ju då man vet att man lever ;)


Tjiiiiiiing

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Låter som du kommer ha en underbar månad. :)

2011-10-01 @ 11:31:12
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0