6e arbetsdagen sen SEMESTER

Idag är det 6e arbetsdagen i rad,
och det känns ingenting!
Den 4e dagen var jag nofg tröttast men nu har det gått över till en massa extra energi ;)

Men efter detta pass som jag ska göra idag så har jag SEMESTER...
Vi drar först till mamma coh Co i Malmköping
Vilar och pratar lite sen byter vi till den 9 sitsiga bilen och börjar rulla mot Danmark!
Åhhh va skoj!!!


Tänkte bjuda på lite bilder...


Tant Emmas favvo tjej ♥








Min fina och stora älskade dotter ;)





De bästa tjejerna ♥



Novalie fick Rosa hårfärg igår ;)



Nej nu ska jag börja röra mig mot jobbet.
Hoppas ni alla får en bra dag och VECKA.
För det blir nog ingen mer bloggning denna vecka...
Eller you never know ;)


KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0