Forum visit...

Igår kväll va jag och min älskade lilla familj på IKEA
och handlade nya handdukar och en liten tv bänk till Novalie.
Bordet hon hade Tv:n på innan var alldeles för stort
och tog för stor plats så vi kände oss tvugna att köpa en ny ;)

Idag drar jag till forum och möter upp therese och Emely och lilla Tuva
för en lunch och sen ska jag på jakt efter en ny DVD spelare in till Novalies rum,
för den hon har nu har ingen dosa så filmerna blir alltid
på Norskt eller Danskt tal eftersom vi inte kan ändra det...
Så en ny DVD blir det så Novalie kan titta på SVENSKA filmer med SVENSKT tal hehe :)

Ikväll så ska Patrik på Hammarby fotboll,
så då har jag bjudit över Veronika och Emilia på middag ♥
Saknar dom så, så detta blir ju utmärkt med en liten tjejkväll/middag denna måndag!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0