Lördag - Söndag

Har inte kunnat bloggat för att internetet
har legat nere både i lördags kväll o igår!
Men nu kan jag slänga in ett inlägg =)

I lördags firade som sagt jag och Patrik våran 4 års dag,
egentligen var den igår men vi var
fullbokade igår så vi passade på i lördags!
Det vart Koh Phangang för våran del och medans
vi åt en god middag så var Novalie med sina gudföräldrar och Emilia
på Bläcktornsparken och sen åt dom på Donken och
sen hem till veronika och Magnus och lekte en stund!

Tänkte bjuda på bilder från min och Patriks middag!
















Under våran kväll så fick vi en massa MMS
från Vernika och Magnus på hur mysigt dom hade det ;)















Mys lördag helt enkelt för oss alla ;)
Jag och Patrik var hemma runt 18:30 tiden och Novalie kom hem
strax efter 19 tiden, sen vart det lite hemma mys och sen GOD NATT ;)


Igår - Söndag var det barnkals som gällde.
Emilia fyller 2 år på onsdag den 12/10 men hade sitt kalas igår,
mycket trevligt och en massa gott vart man bjuden på!
Kolla här vilken stjärna till bagare jag har som bästa vän hehe ;)






Detta har Veronika gjort helt själv =)

Och här kommer en bild på den blivande 2 åringen ♥





Efter kalaset vart det raka vägen till Värmdö
för att hämta upp våran nya "tillfälliga" hund Maja
som vi ska passa ett tag...
En riktigt ful söt hund haha!
Hon är 11 år så hon e riktigt gammal också och gillar att mysa =)










På källen så tog jag och Veronika oss en redig promenad med Maja
som resulterade i att hon var rätt slut när vi kom hem ;)



Sp har våran lördag och söndag sett ut ;)
Hoppas ni andra haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Om du inte har bruksanvisningen kvar till Novalies stol, kan jag hjälpa dig att få dit det "vanliga" bältet rätt om du vill. Inget illa menat.. // Jossan

2011-10-10 @ 07:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0