Mesta dels av inläggen...

Är skrivna på morgonen.
Det är då det är som lugnast här hemma
och man får sitta i lugn och ro med sitt kaffe och blogga =)

Igår kväll var Savis här och hjälpte mig att fixa i lokalen inför dagens familje/släkt kalas.
Det vart så fint och mysigt =)
Efter att jag skjutsade hem henne så åkte jag hem igen och och började baka,
Var helt slut efter det så det vart sängen runt 21:30 tiden och somnade rätt så snabbt!

Uppe med tuppen var jag och Novalie imorse,
06:15 tyckte Novalie att vi skulle gå upp
så då gjorde vi det...
Så nu ligger Novalie och Patrik i soffan och spelar Hello Kitty Bingo,
Guuuuud va dom diskuterar haha!


Ska dricka upp mitt kaffe här nu och sen fortsätta baka ;)
Ska försöka komma ihåg och ta en massa bilder sen...

Hoppas ni alla får en bra lördag
för det lär vi få här hemma ;)
Speciellt Novalie ♥




Mina fina Älsklingar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0