Novalie 3 år ♥

om ca 10 minuter är det ganska exakt 3 år sedan som jag åkte in till SÖS
för att kämpa i 10 timmar för och få min ällskade och fina dotter till världen ♥
Idag fyller Novalie alltså 3 år...
Mammas stora tjej!


Novalie fick redan igår kväll öpnna en present,
vi kunde inte hålla oss ;)
Och OJ så glad hon vart











Det är en hund som går för sig själv i ett koppel
för er som kanske inte visste det !
Och jag kan säga er att hon gillade den hunden så mycket,
så hons kulle sova med den inatt
och vi 3 tiden inatt när hon kom till våran säng så
kom hon även släpandes på lilla hunden Fluffy ;) haha sötnosen!

Och imorse när vi väckte henne med sång så fick hon ytterliggare ett till paket.





Så glad tjej!
Hon ville direkt bärja göra halsband och armband,
men det får vänta eftersom vi strax ska gå till förskolan och jobbet!

Men i eftermiddag så firar vi henne ännu mer,
med presenter och tårta!


Ha en bra dag allihopa för det ska jag ha ♥


Kommentarer
Postat av: Therese mamma till Alicia 2 år & gravid

Grattis till Novalie på hennes 3-årsdag!

Hoppas ni får en bra dag idag!



Kram

2011-10-19 @ 08:20:13
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Mormor Lia

Grattis mormors älskade skitunge.

Vi ses på lördag då blir det mer presenter.

kkkrrrraaaaammmmm.

2011-10-19 @ 11:24:49
Postat av: Carro - Mammaliv & Foto

Grattis till Novalie!

2011-10-19 @ 16:31:14
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0